Daparto: We Drive Performance.

Over ons & juridische aspecten

Contact

  • Ideeën voor nieuwe, interessante functies bij DAPARTO? Een fout gevonden?
  • Algemene vragen over het gebruik van het portal?
  • Lof of kritiek op DAPARTO?

Gebruik het bovenstaande contactformulier om ons een bericht te sturen (de velden met een * zijn verplicht). De vermelding van een e-mailadres is nodig voor eventuele verdere vragen. We kijken uit naar uw bericht!

Algemene vragen

Kan ik mijn bestelling telefonisch plaatsen?

Om wettelijke redenen kunnen bestellingen niet telefonisch worden geplaatst. Wij maken echter graag een individuele winkelwagen voor onze klanten om gemakkelijk online te kunnen bestellen.

Is het artikel beschikbaar of op voorraad?

Normaal gesproken zijn alle artikelen op DAPARTO leverbaar. Informatie zoals prijs, levertijd of beschikbaarheid zijn gebaseerd op de informatie van de betreffende shops en wordt meermalen per dag bijgewerkt. Tussentijdse wijzigingen van de producten door de shops kunnen echter niet worden uitgesloten.

Hoe lang duurt de verzending?

De levertijd van een reserveonderdeel staat direct in de betreffende productbeschrijving. Deze begint vanaf de eerste werkdag na ontvangst van de betaling met de betaalmethode vooruitbetaling, bij andere betaalmethoden vanaf de eerste werkdag na het afsluiten van het contract.

Ruilen en retourneren - wat is de volgende stap?

De contactgegevens van de shop inclusief informatie over ruilen en herroeping bevinden zich in de orderbevestiging van DAPARTO. Hier kun je jouw . Bestelling annuleren.

Statiegeld- en ruilartikelen - hoe werkt dat?

Sommige artikelen, zoals startaccu's, moeten om wettelijke redenen worden voorzien van een statiegeld. Deze wordt bij de aankoopprijs opgeteld. Na teruggave van het oude onderdeel wordt het statiegeld direct door de shop terugbetaald.